استخدام نیروی مترجم بازرگانی در شرکت آفاق خودرو موتور


استخدام شرکت آفاق خودرو موتور در تهران

شرکت آفاق خودرو موتور در تهران به افراد واجد شرایط ذیل نیازمند است.

عنوان شغلی شرایط احراز
مترجم بازرگانی خلاصه شغل :کارشناس بازرگانی خارجی از زیر مجموعه های واحد بازرگانی می باشد و مأموریت وی اجرا و هماهنگی كلیه امور محوله از جانب مدیر بازرگانی در زمینه های بازرگانی و روابط بین الملل می باشد .
شرایط عمومی :داشتن مدرک تحصيلي حداقل کارشناسي.   مدرس زبان انگلیسی و یا فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی
رشته هاي فني مرتبط با زمينه فعاليت سازمان و صنعتي که شرکت در آن حضور دارد مانند مهندسي مکانيک، مهندسي برق و متالورژي به شرط دارا بودن دانش تئوريک و مهارت هاي اجرايي مديريت بازرگاني نيز امکانپذير مي باشد.
سابقه کار:حداقل سابقه مورد نياز جهت انتخاب مدير واحد بازرگاني براي يک سازمان بين ۲ تا ۵ سال مي باشد که البته اين زمان و اين سابقه کار با توجه به سازمان و شرايط آن متفاوت مي باشد.
سن کارمند :۳۰ الی ۳۵ ساله
مهارت ها و توانايي ها :شناخت ساختار و محتوای زبان انگلیسی ، از جمله معانی و املای واژگان و قواعد ترکیب و دستور زبان
درک جملات و پاراگراف های شده در گزارش های مرتبط با کار
تشخیص گفتار : توانایی تشخیص و درک گفتار دیگران
بیان شفاهی : توانایی انتقال اطلاعات و نظرات در گفتگوها به گونه ای که دیگران بتوانند آنها را درک کنند.
درک شفاهی : توانایی شنیدن و فهم اطلاعات و نظرات گوینده از خلال واژه ها و جملات
درک نوشتاری : توانایی خواندن و درک اطلاعات و نظرات مکتوب.
بیان واضح : توانایی واضح صحبت کردن به گونه ای که دیگران بتوانند آن را بفهمند.
بیان نوشتاری : توانایی انتقال اطلاعات و ایده ها در ها به گونه ای که دیگران بتوانند آن را بفهمند.
توانايي تهيه گزارش هاي متنوع در مورد حوزه امور کاری محول شده
اشنایی به اصول نامه انگاری اداری ( داخلی و خارجی )
برنامه ریزی دقیق در مورد امور محوطه اراییه شده به ایشان جهت انجام کار
اشنایی با نرم افزار Word-Excell-Power point ) Office (
توانائي تماس و ارتباط با قسمت ها و واحدهاي مختلف در شرکت و سازمان هاي خارج از شرکت جهت انجام وظايف جاري
داشتن تفکر سیستمی طبق فرایند های کاری شرکت
آشنائي کامل با مقررات و قوانين مربوط به امور تجارت مربوط به حوضه فعالیت خود
خواسته های شرکت :پاسخگویی حتی در روزهای تعطیل به دلیل اختلاف زمانی بین کشورها
اشنایی کامل از سیستم اتوماسیون اداری ( نامه نگاری . بایگانی و …. )
داشتن روحیه انجام کار تیمی
شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی
همراهی و همکاری کردن با مسولین شرکت در زمان حضور مهمانهای خارجی ( حضور در همایشها . نمایشگاهها . سمینارها و سفرهای خارجی و داخلی کاری شرکت  و…) انجام امور سرویس دهی و میزبانی از مشتریان خارجی ( رزرو هتل . وسیله نقلیه .
توانایی معرفی، محصولات و فعالیت های شرکت در حضور میهمانان خارجی با استفاده از پاورپوینت در کنفرانس ها و همایش ها
شناسایی تامین کنندگان خارجی و دریافت مشخصات اقلام و خدمات مربوط به هریک جهت ارزیابی و مذاکره و مکاتبات با انها و تهیه و بررسی پیش نویس قراردادهای خرید
ارزیابی اولیه و مستمر تامین کنندگان و نگهداری سوابق مربوطه
تهیه لیست رتبه بندی تامین کنندگان خارجی
احترام به قوانین و ایین نامه های شرکت
واحد های قابل همکاری :مدیریت – مالی و حسابداری – مدیریت فروش
شرح وظايف :پیگیری امور محوله فوق تا رسیدن به نتیجه نهایی درست و مطلوب
حفظ منافع راهبردی شرکت در امور مذاکرات بین المللی در حد اختیارات

متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایند.









برای مشاهده اطلاعات تماس کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *