دسته بندی آگهی ها

جدیدترین آگهی های استخدامی

در کارجوی جوان روزانه صدها آگهی استخدام درج می شود، برای دیدن آگهی های بیشتر صفحات دیگر را نیز ببینید. همچنین از دسته بندی های سایت می توانید برای دسترسی بهتر استفاده کنید. برای دسترسی به همه دسته بندی ها اینجا کلیک کنید.

 همچنین می توانید شغل یا مکان مورد نظر یا موارد دیگر را در ابزار زیر جستجو کنید.

استخدام ۶ عنوان شغلی در شرکت آی دیجی در البرز –



استخدام آی دیجی

شرکت آی دیجی جهت تکمیل کادر خود در استان‌ البرز ، کرج از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

معرفی شرکت

فروشگاه اینترنتی آی دیجی به عنوان اولین مرکز فروش اقساطی آنلاین در ایران است که در سال ۱۳۹۰ با هدف ایجاد بستری امن برای خرید اقساطی آسان و آنلاین در زمینه‌ی کالاهای دیجیتال اعم از موبایل، لپ تاپ، دوربین و کنسول بازی فعالیت خود را آغاز کرد و در این سال ها با ایده‌ های نوین خود توانسته است با به کارگیری زیرساخت های لازم جهت محقق ساختن اهداف خود، فروش اقساطی انواع کالا های دیجیتال برای عموم هموطنان عزیز در سراسر کشور را میسر سازد.










عنوان شغلیشرایط احرازمزایا
پشتیبان وبسایت

  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت

شرح موقعیت شغلی

وظایف:

  • درون ریزی اطلاعات محصولات جدید در وبسایت
  • بروزرسانی قیمت محصولات موجود در وبسایت
  • اصلاح ویژگی‌ها و جزییات محصولات وبسایت
  • نگارش متون تخصصی معرفی محصول در وبسایت
  • ارتباط با تیم‌های فروش، پشتیبانی، لجستیک و فناوری اطلاعات به منظور هماهنگی و انجام امور محوله

مهارت ها :

  • تسلط به پنل پشتیبانی سایت فروشگاهی
  • آشنایی نسبی با نرم افزارهای طراحی همچون فتوشاپ و ایلوستریتور
  • آشنایی نسبی با حوزه تکنولوژی، فناوری و محصولات لوازم خانگی
  • آشنایی با ووکامرس مزیت محسوب می‌شود.
  • توانمند در تولید و مستندسازی محتوا
  • دارای روحیه کار تیمی
  • قدرت بادگیری بالا و علاقه مند به پیشرفت و توسعه مهارت های فردی

شرایط احراز :

  • حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی

  • دارای حقوق ثابت، بیمه، آموزش و خدمات رفاهی متناسب با سطح عملکرد

کارشناس مرکز تماس

  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت

شرح موقعیت شغلی

  • سازماندهی فرآیند پاسخگویی به تماس های تلفنی
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • معرفی محصولات و خدمات شرکت به صورت تلفنی بر اساس دستورالعمل‌ های ارائه شده
  • تکمیل فرآیند فروش اینترنتی
  • استعلام وضعیت اعتبار مالی مشتریان
  • پیگیری تماس های از دست رفته
  • ثبت تمامی اطلاعات و سوابق تماس مشتریان در نرم افزار CRM
  • هماهنگی بین‌فردی و بین‌گروهی به منظور گردش درست اطلاعات درخواست های مشتریان
  • تحلیل اطلاعات تماس مشتریان و ارائه گزارش های طبقه بندی شده به مدیر واحد فناوری اطلاعات

مهارت ها :

  • تسلط کامل بر مدیریت بازاریابی تلفنی و رفتارسنجی مشتریان
  • تسلط به تایپ سریع همزمان با مکالمه
  • آشنا با حوزه فناوری و تکنولوژی
  • آشنا با نرم افزارهای Microsoft Office
  • آشنا به مفاهیم CRM و ارتباط با مشتری
  • قدرت حل مسئله در قالب کار تیمی
  • کنترل احساسات و توانایی مدیریت خشم و هیجانات فردی
  • برخورداری از نگرش سازمانی و روابط عمومی بالا

شرایط احراز :

  • لحن و گویش مناسب در گفتار و بیان
  • داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار در واحدهای ارتباط با مشتریان
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی

  • دارای حقوق ثابت، بیمه، آموزش و خدمات رفاهی متناسب با سطح عملکرد

کارشناس فروش حضوری

  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت

شرح موقعیت شغلی

  • مذاکره و مشاوره فنی و تخصصی فروش کالای دیجیتال به صورت حضوری
  • تکمیل سقف فروش اختصاص داده شده به هر فروشنده مطابق اهداف تعیین شده
  • همراهی تیم مرکز تماس در فرآیند مشاوره تخصصی کالای دیجیتال
  • کنترل و رسیدگی به شکایات و مرجوعیات مشتریان و مشکلات ارسال
  • مستند نویسی دقیق از موانع کاری و مشکلات مشتریان
  • درون ریزی اطلاعات و بروزرسانی قیمت ها به منظور همکاری با تیم پشتیبانی وبسایت
  • آنالیز بازار، بررسی و مقایسه قیمت ها و سایر شرایط محصولات شرکت با رقبا و بازار

مهارت ها :

  • توانایی مذاکره، پیگیری، ارتباط موثر و فن بیان قوی و قدرت انطباق پذیری در شرایط حساس فروش
  • تسلط کامل بر بازار موبایل، لوازم جانبی و دیگر کالاهای دیجیتال
  • آشنایی کامل درخصوص شرایط و ویژگی‌های خدمات شرکت
  • توانایی تحلیل نیازمندی‌های مشتری
  • مسلط به راه های ارتباطی و جذب و نگهداری مشتری
  • آشنا به اینترنت و برنامه های ثبت سفارش

شرایط احراز :

  • ترجیحا دارای مدرک کارشناسی
  • محدودیت سنی : ۲۵ الی ۴۰ سال

  • دارای حقوق ثابت، بیمه، آموزش و خدمات رفاهی متناسب با سطح عملکرد

کارشناس خدمات پس از فروش

  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • شرح موقعیت شغلی

وظایف:

انجام تمامی اقدامات مرتبط با خدمات پس از فروش کالای دیجیتال از جمله :

  • مدیریت برنامه ارسال جعبه سفارش مشتری
  • ثبت گارانتی سفارش ها
  • ثبت رجیستری سفارش ها
  • انجام تست نرم افزاری و سخت افزاری گوشی و لپتاپ
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی

مهارت ها :

  • مسلط بر مشخصات کالاهای دیجیتال (موبایل، لپتاپ، ساعت هوشمند و …)
  • مسلط بر عیب یابی موبایل و لپتاپ
  • مسلط بر بازاریابی و فروش کالاهای دیجیتال

شرایط احراز :

  • حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
  • ترجیحا دارای مدرک لیسانس

  • دارای حقوق ثابت، بیمه، آموزش و خدمات رفاهی متناسب با سطح عملکرد

کارشناس تولید محتوا

  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت

شرح موقعیت شغلی

شرح شغل :

  • تدوین برنامه بازاریابی محتوایی
  • تهیه سند استراتژی محتوا
  • تهیه تقویم محتوایی
  • مدیریت کامل شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب، آپارات و …)
  • پاسخگویی و تعامل متناسب با اقدامات کاربران
  • تبلیغ نویسی (کپی رایتینگ) خلاقانه برای خدمات و محصولات
  • ایده پردازی و سناریو نویسی محتوای برنامه ریزی شده
  • طراحی، برنامه ریزی و اجرای کمپین های ارتباطات بازاریابی
  • جستجوی موضوع محور جهت استخراج داده و محتوای مورد نظر
  • بکارگیری ابزارهای تحلیل و گزارش گیری شبکه های اجتماعی جهت بهینه سازی استراتژی ها

مهارت ها :

  • تسلط کامل بر مهارت ترجمه و نوشتار به زبان انگلیسی
  • آشنایی با نرم افزارهای طراحی همچون (Photoshop ، Ilustrator و …)
  • توانایی نگارش، ترجمه و ویرایش متون به شیوه‌های مختلف نوشتاری به زبان فارسی و انگلیسی
  • تسلط بر اصول نگارش تبلیغاتی
  • آشنایی با مفاهیم بازاریابی محتوایی
  • خلاق و ایده پرداز
  • قدرت جستجوی بالا

شرایط احراز :

  • حداقل دو سال سابقه کار مرتبط
  • حداقل مدرک تحصیلی : کارشناسی
  • محدودیت سنی : ۲۵ تا ۴۰ سال

  • دارای حقوق ثابت، بیمه، آموزش و خدمات رفاهی متناسب با سطح عملکرد

کمک حسابدار

  • جنسیت: خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت

شرح موقعیت شغلی

  • تنخواه گردانی و دیگر امور مالی – اداری
  • تهیه لیست حقوق و دستمزد
  • انجام مغایرت گیری و کنترل حساب ها
  • پیگیری امور مرتبط با بیمه و سازمان تامین اجتماعی
  • پیگیری امور قراردادی پرسنل
  • سازماندهی و بایگانی اسناد
  • و سایر وظایف محوله توسط مدیر مربوطه

مهارت ها :

  • اشراف کامل به قوانین وزارت کار، بیمه و اداره دارایی
  • آشنایی با برنامه های حسابداری
  • مسلط به نرم افزار های آفیس به خصوص word و Excel
  • آشنا به اصول پایه حسابداری

شرایط احراز :

  • حدود سنی : ۲۵ تا ۳۵ سال
  • حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
  • حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته حسابداری
  • دارای مدرک ICDL

  • دارای حقوق ثابت، بیمه، آموزش و خدمات رفاهی متناسب با سطح عملکرد

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند.

محل شرکت : کرج، گوهردشت



برای مشاهده اطلاعات تماس کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *