استخدام مسئول دفتر مدیر عامل در یک شرکت معتبر بازرگانی درتهران –


یک شرکت معتبر بازرگانی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.





عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز
مسئول دفتر مدیرعامل خانم

مهارت ها :

  • دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی
  • داشتن سابقه کار در دفاتر مدیران حداقل به مدت ۳ سال
  • مسلط به امور اداری، مکاتبات، بایگانی
  • تجربه ی کار با سیستم های اتوماسیون و آشنایی کامل با ویندوز و مجموعه آفیس
  • دقیق، منظم، خوش کلام، روابط عمومی قوی
  • رعایت تعهد و اخلاق حرفه ای، صبوری وامانت داری
  • توانایی مدیریت امور چند منظوره و کار در شرایط فشرده

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.



برای مشاهده اطلاعات تماس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *