استخدام مسئول دفتر در شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش –


استخدام فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.





ردیف عنوان شغلی شرایط احراز وظایف
۱ مسئول دفتر

  • مهارت ارتباطی موثر
  • نتیجه گرایی و پیگیری امور
  • مسلط به امور اداری و دفتری
  • حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
  • تحصیلات حداقل کارشناسی مدیریت، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط

  • تنظیم و ثبت وقت ملاقات و جلسات
  • انجام کلیه امور اداری و دفتری
  • پیگیری امور و تهیه گزارشات
  • انجام سایر امور محوله از سوی مدیریت

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال و یا جهت تکمیل فرم استخدام به لینک زیر مراجعه نمایند.



برای مشاهده اطلاعات تماس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *