استخدام کارشناس مالی و اداری در ۱stQuest در تهران –


استخدام ۱stQuest

شرکت ۱stQuest جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.








عنوان شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس مالی و اداری

مسئولیت ها:

  • ثبت روزانه هزینه ها و درآمد ها و سایر فعالیت های مالی
  • تهیه گزارشات مالی مانند ترازنامه، صورت سود و زیان و جریان وجوه نقدی
  • تهیه مستندات درآمد و هزینه
  • تحریر دفاتر حسابداری روزانه و کل
  • تهیه و ارسال گزارشات فصلی ، ارزش افزوده و اظهارنامه عملکرد
  • تهیه و ارسال ماهانه لیست بیمه و مالیات حقوق
  • انجام منظم و پیوسته پرداخت های شرکت
  •  تعامل با سازمان های دارایی و تامین اجتماعی

مشخصات و مهارت های موردنیاز:

  •  تسلط به حسابداری مالی و مالیاتی
  •  تسلط به Excel و نرم افزارهای حسابداری
  •  آشنا با امور و قوانین بیمه و مالیات
  •  منظم، دقیق، امین و مسئولیت پذیر
  • حداقل ۳ سال سابقه در امور مالی و حسابداری
  •  فارغ التحصیل رشته حسابداری یا مدیریت مالی
  •  متولد ۱۳۶۵ الی ۱۳۷۰

مشخصات و مهارت های ترجیحی:

  • تسلط به زبان انگلیسی
  • آشنایی با صنعت گردشگری
  • آشنایی با کسب و کارهای اینترنتی و استارت آپ ها

در ۱stQuest به شما اهمیت داده می شود، رشد می کنید و از کارتان و از بودن در یک تیم فوق العاده لذت می برید! آنچه در زیر قید شده، مزایایی است که به پاس همدلی و همراهی در مسیر پر ماجرای پیش رویمان به اعضا تعلق می گیرد:

  • حقوق رقابتی که منظم پرداخت می شود
  • بیمه تامین اجتماعی
  • امکان سهامدار شدن در کسب و کار با مدل Vesting
  • برگزاری ورکشاپ های عمومی و تخصصی
  • بودجه آموزشی که می توانید صرف یادگیری مهارت ها کنید
  •  تفریحات دسته جمعی
  • و سایرمزایا مانند ناهار و بیمه تکمیلی و … که با رشد کسب و کار به بسته جبرانی اضافه می گردد.

معرفی شرکت:
۱stQuest پرتال جامع تحقیق، برنامه ریزی و خرید خدمات گردشگری برای سفر به ایران است. ماموریت ما شناساندن ایران واقعی به جهانیان و تسهیل سفر به ایران است. ما فعالیت خود را از بهمن ۱۳۹۳ شروع کردیم و تا کنون بیش از ۳۰۰۰ گردشگر خارجی از خدمات ما استفاده کرده اند.
ماموریت شغلی:
کارشناس مالی و اداری، عضوی کلیدی در تیم ۱stQuest است. او مسئول انجام منظم فرآیند های حسابداری مالی و مالیاتی می باشد و با تهیه گزارشات مالی معنا دار به مدیریت جریان های مالی کمک می کند. همچنین او مسئول انجام به موقع پرداخت ها به خدمات دهندگان، شرکت های همکار و سایر ذی نفعان است.
اگر می خواهید در یک استارت آپ جافتاده و پویا که در حال متحول کردن صنعت گردشگری ورودی ایران است نقش داشته باشید به ما بپیوندید. ۱stQuest فقط به استخدام ستاره ها فکر می کند، آنها که عاشقانه کارشان را دوست دارند، به استقبال چالش ها می روند و تمام توان و انرژی خود را برای حل آنها به کار می گیرند.

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.



برای مشاهده اطلاعات تماس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *